Hänga med Melinda och Win


Idag har galenhunden fått umgås med aussiekompisen Win. De två fungerade jättefint tillsammans, och det är så skönt att se att Fidel visst kan umgås med andra hundar - trots att jag inbillar mig att han har svårt för det.

Vi promenerade till vår rastgård där de fick hänga. De gick mest runt och nosade och tog det lugnt, medan vi människor åt kakor. Sämre kan man ha det!

Imorgon ska jag redigera bilder och förhoppningsvis hämta ut ett paket från zoozoo. Det innehåller en klotång, femtioelva miljarder klickers och en klövjeväska. Jag har länge velat pröva kurgo-väskan och se om det är någonting att ha. Jag har inga stora klövjeplaner men det vore smidigt om han någon enstaka gång kunde bära tex sitt eget vatten. Nu får vi testa på lite och se om det är någonting för oss. En utförlig recension kommer givetvis.

1 kommentar:

  1. Missat det här inlägget, tack för den trevliga dagen! :)

    SvaraRadera